Sunday, November 13, 2011

אורי כבר לא ביננו



הלך לעולמו חבר שלי היקר - אורי יהל
אני בוכה,בוכה לב שלי,בוכה נשמה שלי
כל כך חבל
כל כך לא בצדק
אהבתי את אורי ,פשוט אהבתי את בן אדם הזה ומכל הצדדים
מצד החיובי שלו
מצד החלש שלו
אורי פשוט היה מושלם באי שלמותו
פשוט בן אדם
רגשי,אנושי,רגיש וחם-קר לרגע
הכרתי אותו בנסיעה לרוסיה במסגרת השליחות מטעם משרד החוץ
ונפלתי בקסמיו
כל בן אדם בשבילו היה מוקד התענינות,סקרנות וחיבה
בכל בן אדם אורי ראה חבר ובר שיח
באותה מידה יכל לא לאהוב אך בחיים לא היה משחק משחק
אורי היה בן אדם נאור
מבחינת התרבות,מבחינת ההתנהגות ,מבחינת המותו
למדתי ממנו המון
אורי יחסר לי כל הזמן
ואני לא רוצה שיהיה מצב אחר
אני רוצה כל הזמן להתגעגע אליו
ואני עוד מאוד מאוד אתגעגע אליו
וכבר שוב בוכה
אורי שלי
אח שלי
נאור שלי
אני מקווה שיש עוד עולם שאפשר יהיה להיפגש
וכבר שלושה אנשים שלי שם שאני מאוד רוצה להיפגש איתם שם
ההורים שלי ואתה ,אורי
השארת לי דגם למופת איך צריך להיפרד מהעולם הזה
תודה רבה אורי 
להתראות,חבר.
******
"I like Allie," I said. ...
"Allie's dead--You always say that! If somebody's dead and everything, and in
Heaven, then it isn't really--"
"I know he's dead! Don't you think I know that? I can still like him, though, can't
I? Just because somebody's dead, you don't just stop liking them, for God's sake--
especially if they were about a thousand times nicer than the people you know that're
alive and all."
J.D. Salinger
from "THE CATCHER IN THE RYE"


No comments:

Post a Comment